معاون عمرانی استاندار يزد :دستگاه ها همه تلاش خود را برای دریافت کامل اعتبارات عمرانی ، به کار بندند

یزدفردا "معاون امور عمرانی استاندار یزد بر ضرورت جذب کامل اعتبارات عمرانی تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی استانداری یزد،\"سیدمحمد میر سعیدی \" روز پنج شنبه در جلسه جذب بودجه عمرانی دستگاه ها ، که در سالن حمیدیا استانداری یزد برگزار شد، اظهار داشت: استان یزد از لحاظ دریافت اعتبارات عمرانی در ردیف بیست و هشتم کشور قرار دارد و این در حالی است که در مقوله در آمد رتبه چهاردهم کشور را داراست.
وی افزود: با توجه به گستردگی استان، مناطق محروم و پراکندگی جغرافیایی، یکی از دغدغه هایی که بارها مطرح شده، بحث کمبود سقف اعتبارات عمرانی است.
میر سعیدی ادامه داد: از طرفی هرگاه درخواست اعتبار بیشتر مطرح می شود، یکی از مشکلات موجود در سر راه، بحث مانده اعتبارات در دستگاه های دولتی است.
معاون عمرانی استاندار خاطرنشان ساخت: در سالهای گذشته دستگاه های اجرائی بعضا در تخصیص آخر سال و اعتباراتی که دیرتر از وقت معمول می رسید، دچار مشکل می شدند. اما امسال با برگزاری جلسات منظم با دستگاه های اجرائی به دنبال ایجاد تحرک بیشتر و بررسی طرح دستگاه در راستای جذب اعتبارات عمرانی هستیم.
در این جلسه مدیران هر یک از دستگاه های مدعو، گزارشی از برنامه های خود درخصوص جذب اعتبارات عمرانی را ارائه کردند، پیرامون مسائل مطرح شده بحث و تبادل نظر صورت گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا